> Van bizony! AlphaServer 4100.
Szuper!
Ez AS4000 Model 5/533. Bár van ahol 4100-nak mondják... Szóval
nem tudom, de az elején az LCD kijelzőn 4000 van.

> nekem pl. csak az e100 tudja inicializalni a kartyat, es csak az
> eepro100 mukodik utana rendesen, szoval modprobe, modprobe -r, modprobe
> van boot utan. :)
Ebben DEC 21140 van, ha jól emlékszem, de meg tudom nézni, mert most
indítottam el a FreeBSD-t. Ez van a használathoz legközelebbi állapotban.

> de kene upgradelni. A default debian kernel sajnos nem mukodik, egy
> csomo modult nem lehet betolteni.
Azt látom, hogy 1000 IDE-s cuccot töltött be. Minek?
3 SCSI kártya van a gépemben, + a Mylex RAID...

> Akkor tan hasznald azokat :) :-P
Mindegyikkel van nyűg. A FreeBSD-vel az, hogy semmi sincs binárisban
és már találtam 1-2 programot, ami nem fordult le.

> Elvileg mennie kene, ez volt benne gyarilag? Van lehetoseged mast
> beletenni?
Ezt kaptam vele. VMS, FreeBSD megy, True64 Unix ment vele.
Linux ideggörcs. Hiába akarom elhitetni vele, hogy DEC/Tulip/akármi,
nem eszi meg.

Próbáltam 3Com-os PCI-t, de azt már az SRM se ette meg. -> Semmilyen
OS nem látta ezért persze.
Annyit azért kiírt, hogy LAN eszköz, de nem osztott neki "device"-t.
(Így jártam az Initio SCSI kártyával is, csak arra azt mondta: SCSI.)

> Sajnos keves alphas linux van mar uzemben, ezert nagyon kevesen
> tesztelnek. (A popularity-contestbe leszelszives beszallni, ha sikerul
> felrakni! :-)
Attól függ, hogy a Linux ilyen kezdés u tán meg tud-e győzni arról,
hogy legyen ő is a gépen.

> Az elvis anno amugy 2.4-gyel (woodyval) installalodott eloszor,
> tortenelmi okokbol, aztan sarge upgrade, most etch. YMMV.
Lehet, hogy itt se Etch-csel kellene kezdeni ...

> Ha kuldesz egy .config-ot, hajlando vagyok neked altalad valasztott
> kernelt leforditani, ha az segit.
Mi lenne ez a .config?
A HW kiépítésem az SRM sh config-nál?

Üdv:
Ruzsi

Ui.: kérdezhetnék Alpha-s hw-s kérdéseket is Tőled magánban?
(RAID, SCSI, stb...)