Sziasztok!

Van egy HP ML110 G4 es szerverünk, E200 as controllerel, 128MB cache
BBU.  SATA vinyokkal.

Debian 4.0 etchet probáltunk elsőnek, felismerte alapból, de már
formatálás gyanus mert elég lassan ment.
Rendszer elindul, egy kis tesztelést csináltam, és elég rossz
teljesitménye volt a dolognak.
futtatam bonnie++ t, nem is az a gond hogy lassu az írás olyan
11MB/sec hanem hogy a gép használhatatlan 12 es load végig.
Ha csak simán egy 1GB os filet másolok rá már akkor is 3 másodpercig
45MB/sec utána egyből 10 és a load felugrik 5 re, szinte megdöglik a
szerver.
wa 99% on végig ami gondolom nem nagyon jó.
hw raidnél 3ware, adapteccel találkoztunk eddig ott nem voltak
problémák. és wa még nagy terhelés melett se nagy.

persze már szinte minden ki lett probálva:

Kernel: 2.6.18,2.6.22,2.6.23.1
OS: debian etch, Centos 5.0, Knoppix
Contorrer settings: RAID1, sima Single Logical
Array cache enabled
100% write, és 50-50%

mindenhol ugyan az a gond, még másik gépbe is átraktuk a kártyát, sőt
szervízbe ki is cseréltettük. (win 2k3 alatt viszont megy jól)

cciss.sourceforge ról nem tudtam fordítani ottani drivert mert
redhat, suse ra van makefile csinálva, de elvileg stabil kernel
verziónak jonak kéne lennie.
Nem tudom mi lehet a gond, HP nak sok szerverében van ilyen kártya
alapból.

Találkozott már valaki ezzel a kártyával? Kell valami extra dolog
kernel opcio stb. amivel lehetne valamit kezdeni?

mert sajna így használhatatlan.

köszi választ előre is

---
Üdvözlettel,