2007. 11. 23, péntek keltezéssel 14.44-kor Gabor Gombas ezt írta:

> Lattam mar hasonlot, szinten Xen + NAT (sima statikus iptables NAT, nem
> a Xen birizgalja, osszes vifX.0 interface point-to-point linkkent
> konfiguralva); ha ket virtualis gep megprobalt egymassal kommunikalni,
> akkor meghalt az _osszes_ virtualis gep halozata.

Vannak olyan user domainok, amik között elég rendesen van forgalom.
Lepróbáltam úgy, hogy domU1 -> domU2 és domU3 -> domU4 között pingflood
1400 byte méretű icmp csomagokkal, közben fping-el néztem a dom0-ból a
domU-kat. Kicsit lassabban válaszoltak (15-20 ms), de nem álltak meg.

Mindenesetre valahol megnyugtató, hogy más is szívott már ilyennel :)

Köszi,

Tike