On Fri, 23 Nov 2007, Gabor HALASZ wrote:

> Az etch-ben ganyolt a xen (is), felejtsd el ugy, ahogyan van. 3.0.3-as
> xen van benne, ahhoz viszont meg a 2.6.16.29-es kernel jart, de
> megprobaltak belegyilkolni a 2.6.18-ba a xen patcheket. Orulj neki, hogy
> csak idonkent nem megy...

Jajjj, eddig erről nem hallottam sajnos. Pont a mult héten raktam össze
első Xen-es gépemet etch-es csomagokból. Mondjuk nem NAT van, hanem bridge
(NAT-ról olvastam, hogy gázos lehet, bár lehet, hogy a régebbi verzióról
volt szó).
Ugyan nincs még nagy forgalmuk a quest-nek, és semmi rendellenességgel
nem találkoztam (a telepítéskori hardveres szívásokon kívül) de akkor
kezdhetek aggódni?

--
  //\                       /      Varosi Csokonai Konyvtar