János Zana írta:

> Alkalmas-e skype-ra?    Üdv, János

Nekem igen :)
Igaz, van valami bug - még nem próbáltam -, hogy ha video
közben ablakot váltasz, majd vissza, akkor beáll. Én eddig
fullscreenben próbáltam, ott ilyesmi nem jelentkezett.
A tesztablakban nem láttam magam, az alsó sarokban is csak
fekete volt a saját képem, de a túloldalt láttam, ő is
engem. Tehát csak a visszajelzés nem volt OK. 64 bites
rendszeren jött elő ez, 32 biten evvel sem volt baj.
SuSE 10.3 alatt próbáltam, alap kernellel, a distroban lévő
gspca-val.