On Wed, Dec 19, 2007 at 12:36:43AM +0100, Szabo Istvan wrote:

> Hát igen... viszont samba _csak_ az irodában van és a telephelyről az
> irodai gépeket, nyomtatószervereket is el kell(ene) érni. Persze nem
> lehetetlen 2 hálózati szegmest így összekapcsolni, de most nem akarnék
> feltétlen szerelni egy dhcp miatt....

Mit kell ehhez szerelni? Az irodanak 192.168.1.0/24, a
telephelynek pedig 192.168.2.0/24, es kesz. Csak konfiguralni
kell az irodai szolgaltatasokat, hogy a 2.0-s tartomany is
hasznalhassa oket. Szerintem ennyi... De akar a wifi routered
maszkolhat is, es akkor minden telephelyi gep egyetlen irodai
cimmel fog rendelkezni (ekkor nem tudod megkulonboztetni a
klienseket, ezert ez nem igazan jo megoldas).

--
                Udvozlettel
                                    Zsiga