On Wed, 19 Dec 2007, BERES Laszlo wrote:

> Exchange 2003 között nem ment valami, mint kiderült, az IP mellett
> NetBIOS-t is használtak - volna, mondjuk erről az MS support sem tudott.

A netbios nem valami folott megy? pl ip, ipx... A config dialog boxbol
nekem igy remlik... Persze nem ez lenne az elso eset ettol a gyartotol, ha
nem kovetne a halozatokban szokasos retegezest...

Udv,
 LAJBER Zoltan                Szent Istvan Egyetem,  Informatika Hivatal
  HTH=Hope This Helps, YMMV=Your Mileage May Vary, HAND=Have A Nice Day