hello,

Ezzel a dátummal: Wednesday 09 January 2008 17.53.06 Hofferek Attila ezt írta:
> Nem lehet, hogy simlockos volt az a modem, azert ment csak pannonnal?
Dehogynem! A pannon-tol vett modem nyilvan nem megy t-mobile-lal, nem is
probaltam.
Csak azt mondom, hogy egy huawei-t pannonnal probaltam, egy globetrotter-t meg
t-mobile-lal es mivel azonos parancskeszletuk van, ezert, a huawei is kell
hogy menjen -mobile-lal. Valamint a t-mobile forgalmaz huawei-t is.

 --
 udv,