On Mon, 3 Mar 2008, Hofferek Attila wrote:

> Ebbe beletartozik a cpan es a pear is?

A pear-t nem tudom. A cpan maceras lehet, ha nem esszel csinaltak, es
olyant csereltek le, amit aztan a csomagkezelo is felulir.

Mi lett olyan cpan-olva, ami nincs meg debian csomagban (libperl*)? ez
mitol fugg? Ha pl minden az /usr/local alatt van, es a sajat progik ott
hovatkozzak, akkor szerintem nem lesz belole gond.

Masreszt ha tavolrol csinalod, es nem megy valami perl, attol meg az
ssh elni fog, es helyre lehet allitani upgrade utan.

Udv,
 LAJBER Zoltan                Szent Istvan Egyetem,  Informatika Hivatal
  HTH=Hope This Helps, YMMV=Your Mileage May Vary, HAND=Have A Nice Day