Gádori Zsolt <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
>Minap néztem, hogy
>sarge van rajta nem woody, mint először gondoltam, de a lényegen ez nem
>változtat,

Dehogynem. Pont ez volt a lényeg, hogy 1 vagy 2 lépés kell.
Ez így teljesen támogatott és csak fele annyi szívás van a
csomagkezelő által nem kezelhető változásokkal, amikről írtam.

>csak talán kevesebb a hibalehetőség. Arra gondolok most,
>ahogy olvasom a tanácsokat, hogy végrehajtok egy
>"dpkg --get-selections > outfile"-t, aztán kasza, format, alaprendszer
>föl, végül egy "dpkg --set-selections < infile".
>Ez milyen ötlet?

Rossz. Nem ezért használunk debiánt. (amúgy bocs, ha rádijesztettem,
én csak azt akartam felvázolni, hogy azért nem olyan rózsás az élet,
mint ahogy néha a debián propagandából gondolná a naív hallgató)

Amúgy verzióátugrásra ez sem alkalmas, mert a transitional pkg-k
bekavarnak neki. Meg úgy érzésre én sima upgrade-re sem merném
használni, legfeljebb ugyanazon verzió visszatöltésére backup helyett.

a.