Szia,

köszi az ötletet, de igazából B személy nem nagyon ért úgy egyáltalán
a számítógépekhez, A személy barátja pedig szintén root a szerveren,
szóval nem valószínű, hogy a webmailt berhelte volna a válaszlevél
küldője.
Viszont, ami még közben eszembe jutott, hogy megnéztem "A" személy
egyéb levélküldéseit, és találtam egy levelet (illetve nyilván több is
lenne még), amit "A" személy küldött (vagyis aki a feltételezett
eredeti levelet küldte), és ebből arra sikerült rájönnöm, hogy ő
Thunderbirdöt használ, és ennek a levélnek is hasonló formátumú lett
az azonosítója. Konkrétan ez:
De ez az id szintén nem szerepel a logban, viszont ezt visszaalakítva
decimálissá 1208943079 jön ki, ami konkrétan 5-el eltér a levél log
szerinti ID-jétől, ami ez:

Apr 23 11:31:14 szerverneve qmail: 1208943074.689226 new msg 22304914
Apr 23 11:31:14 szerverneve qmail: 1208943074.689317 info msg
22304914: bytes 39970 from <[EMAIL PROTECTED]> qp 10429 uid 64011
Apr 23 11:31:14 szerverneve qmail: 1208943074.691670 starting delivery
1328542: msg 22304914 to local [EMAIL PROTECTED]

Nade hogy ebből mi következik azt már aztán végképp nem értem. Az ő
mailjeit miért nem ellenőrzi a spamszűrő? Mert ennek az ID-nek
gyanítom, hogy ott kéne megjelennie. (Az outlookos mailnél is először
a spamd-n ment át a mail, és ott még az eredeti ID volt a logban, és
utána kapott egy belsőt is) Lehetséges, hogy távoli imap kapcsolatot
használ? (Elvileg ugye a webmail is azt használ, és ott sem volt
spam-ellenőrzés)
Azthiszem, hogy még szintén tesztelni fogom ezt az egészet
thunderbirddel plusz a teszt accountokkal, és meglátjuk, mire jutok.
De azért ha addig is van valakinek ötlete, azt szívesen hallgatom :)

Üdv