On Wed, 2 Jul 2008, Szabo Istvan wrote:

> Vegyes felvágott, linux és Win is és még néhány managelhető eszköz...

Az ugy eleg csunya. Ezeket valahogy be kellene terelni egy router/tuzfal
moge, es akkor tiszta ugy lenne. Gondolom nem tudod osszekotni az uzem es
irodai tuzfalat vezetekkel. Mert akkor a wifi-t be lehetne tenni az irodai
tuzfal moge, es szep, vilagos minden.

Meg az lehet a megoldas, ha az accesspontjaid tudnak tobb ssid-t
es 802.1q vlan-t kezelni.
Egyik ssid a tuzfalak kozotti routing, a masikon pedig a kliensek lognak,
az irodai tuzfal meg routeol nekik.

Udv,
 LAJBER Zoltan                Szent Istvan Egyetem,  Informatika Hivatal
  HTH=Hope This Helps, YMMV=Your Mileage May Vary, HAND=Have A Nice Day