János Zana <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Az általam látogatott kereskedöknek többnyire fogalmuk sincs, mi az a
> linux, és fogalmuk sincs, milyen csipszet van a termékben. Majd
> megtudom, ha beszereltem. Akkor kezdhetek rákeresni a guglén.

A kereskedo nem ert hozza. Nem is kell neki. Illetve kellene,
de ez van, nem lehet rajta valtoztatni. Utana kell nezni mindennek.
Meg kell nezni a weblapjan, hogy mije van. Aztan szemelyesen.
Kicsomagolni es megnezni a chipsetet. Aki nem hagyja,
attol elkoszonni. De nekem meg soha sem mondta senki,
hogy nem engedi. Miert is mondana? Meg o lehet halas, mert
neki plusz info, hogy az a dolog megy Linux alatt is.

Aztan osszevetni a tamogatott hardverrel. Scanner eseten a sane
projekt, nyomtato eseten linux-printing.org vagy siman google.

Nem akarom, hogy atmenjunk flame-be (inkabb akkor a flame-re :) ),
de nekem eddig egyszer sem volt olyan, hogy potyara vettem valamit.
Tekintve, hogy 10 eve egyik gepemen sincs windows, ez nem lehet
veletlen. Igaz, a desktopjaim nem sokan vannak, de azert nehany
van es van hozzajuk wifi kartrya meg scanner meg nyomtato meg
ilyen-olyan kartyak meg BT- es infra dongle meg minden mas kacat.

> Így jutottam hozzá olyan WEB-kamerához, szkennerhez és WiFi kártyához,
> amely használhatatlan linux alatt. Amióta sarge-ról áttértem etch-re,
> azóta a fényképezögépemet sem kezeli a linux.

Gyanus ez nekem... :)
Az, hogy valaminek meg megszunik a tamogatasa, az meg foleg gyanus :)
Leirnad a pontos tipusokat? Megneznem, hogy mi a helyzet veluk.

--
Udv:
Erdelyi Gabor