Erdelyi Gabor írta:

> Gyanus ez nekem... :)
> Az, hogy valaminek meg megszunik a tamogatasa, az meg foleg gyanus :)
> Leirnad a pontos tipusokat? Megneznem, hogy mi a helyzet veluk.

Mellékelem a vendor product kódokat. Talán tudsz segíteni:
Genius Video Cam Look webkamera:
usb.c: USB device 4 (vend/prod 0xc45/0x60b0) is not claimed by any
active driver.
HP 3970c scanJet:
usb.c: USB device 5 (vend/prod 0x3f0/0x2305) is not claimed by any
active driver.
Ricoh Caplio G3M fényképezögép:
usb.c: USB device 6 (vend/prod 0x5ca/0x2204) is not claimed by any active

A /var/log/syslog ezt mondja:
driverUSB device isn't matched the configuration

Tavaly még büszke voltam a linuxomra, amikor a Windows nem olvasta a
fényképezögépemet, és a digiKam programmal olvastam be a képeket.
Most a digiKam üzenete:
"Hiba történt a fényképezögép csatlakozása közben"

Üdv, János