[EMAIL PROTECTED] wrote:

> Igen van rendes domain neve is, de van tobb olyan is ahol dinamikus az ip,
> ezert keresek olyan megoldast ami nem kot.

Dinamikus IP-vel nem fog menni normalisan.
1. DynIP-hez nem adnak "jo" PTR rekordot
2. Ha DNSBL listán lévő IP-t kapsz, akkot elutasítják a levelet

Ezzel megbizhatoan csak akkor fog menni, ha olyan smarthost-ot hasznalsz,
ami ezen feltetelek nelkul atveszi a levelet.

> Es jelen esetben a www.akarmi.hu nemegyezik a mail.akarmi.hu val. Mert igy
> lett kialakitva, es ezt "nehezmenyezi" tobb szolgaltato.

DNS-be nem szokás www.akarmi.hu -kent felvenni, hanem az akarmi.hu -hoz kell
egy A rekord, a www pedig egy CNAME az A-ra. Emellett egy MX rekord az
akarmi.hu -ra. Az MTA-ban az FQDN pedig ne mail.akarmi.hu legyen hanem
akarmi.hu (ettol meg lehet egy mail CNAME is, hogy el lehessen erni a regi
cimen, de ne ezzel kuldjon ki)

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))