Hali,

Egy szerveremben tonkrement az alaplap, es a tavolletemben kicsereltek egy
(allitolag) ugyanolyan tipusura (valami VIA Epia). Ezutan nem mukodott
egyik ethernet sem. Vegul visszajottem az 1 hetes nyaralasbol, es
megallapitottam, hogy ami eddig eth1 es eth2 volt, az most az uj
alaplappal eth3 es eth4.

Altalanossagban hogyan kell megoldani (akar trukkos init scriptekkel is),
hogy ilyen ne fordulhasson elo? A ket alaplapi ethernet miert nem eth0 es
eth1? Semmi egyeb bovitokartya nincs a gepben.

Lehet-e sorrendet beledrotozni a kernelbe, hogy a kulonbozo network
device-ok init fuggvenyei adott sorrendben hivodjanak meg?

Koszi,
BB

ui: Debian etch, 2.6.23