multinet -re, elég

Hello,
eleg komlex elkpzeles. Nem latom akadajat annak hogy megcsinald, de
szerintem csak szivni fog vele, es a dom0 kapcsolatahoz
igy nem kell a br.
Szerintem nem szerencses a DNS/dhcp-s gep helye.

holnap rajzolok neked egy masikat, amit konnyebb kivitelezni,
es egyszerubb
uzemeltetni. Addig is olvasd el meg egyszer amit eddig irtam,
hogy lasd mi lesz a gond az uzemeltetessel.

A DNS/dhcp-s gepben a dhcp a br2-re a dns a br1-re szolgaltat?
Miert igy kell megoldanod a DNS/dhcp-s gepet?

zoli