Szia,

eloszor is azert gondoltam oket egy gepre, mert sok helyen igy
alkalmazzak, valamint nem akarok ezert 2 kulon virtgepet futtatni.
Arra gondoltam, hogy akkor a dhcp menjen direktben a lan -ra, nem
lenyeg ha onnan valaki megcseszegeti, sokmindent ugysem tud elerni
vele, de a tamadasok ellen ott van a fal a 2 interfesz kozott, tehat a
tamado nem tud tovabbmenni. bar lehet ez nem a legszerencsesebb
megoldas mert ha a dhcp kompromittalodik es pl. a tamado rootjogot
szerez akkor megint mehet az egesz a levesbe. hm.. bakker mindenhogy
probalom atgondolni, de sehogysem birok rajonni a legmegfelelobb es
legbiztonsagosabb megoldasra. ha a dns/dhcp -t egy interfesszel a dmz -
be rakom a tobbi gep melle, akkor is jo lehet? az a baj a tuzfallal
igen el vagyok maradva, mar gyujtottem egy csomo anyagot shorewall
ugyben, de nem látom at a routolasokat, mert meg nem foglalkoztam
ilyesmivel melyebb szinten.
Igen elolvstam amit eddig irtal, mar tobbszor is, nagyjabol ertem mire
gondolsz.

Nah, erre bridge -es megoldasra jutottam vegul, mert van fw, ami a
routolasokat elvegzi. kivancsian varom, te hogy kepzelted el. varom a
rajzot!! ;)