Hello,

Abba az apache-ba kell a htaccess ami a proxy mogott van,
mivel az auth-ot konyvtarra kell definialni, ha a proxy-s apache-n
teszed meg a proxy altal documentroot ala vonatkozna a jelszavazas.
azok a keresek amik a proxyrol mennek a proxy mogott levo WEB szerver
a ip cime fog latszani, az eredeti ip cim a proxy logjaban lesz.
Nekem mindketto egy gepen van, es WEB logjaban az ip 127.0.0.1

>2. A jelszavas korlátozás nélkül menő oldalak közül 1 nem jön be:
>Object not found! Nem tudom, miért. Függ ez a html kódtól? Egy
>egyszerű input form van benne.
szerintem a elirtad a configot. A kodtol nem fugghet.

>3. Ha a jelszó mellé https-t is szeretnék, az hogyan valósítható
>meg a proxy-n? A https-t ilyenkor a proxy-n kell konfigelni?
a proxy-ra kell a https. nekem azt meg nem sikerult osszehozni,
hogy ha a proxy https-en megy akkor a proxy-web kozott mar http legyen
a protokoll.

zoli