a domain bejegyzéseknek nem sok köze van hozzá, de közben már Miloska is
írta!

itt csak az IPv4-es range kiosztásokról beszélek (persze bizonyos
szolgáltatók országhatárokon is átmehetnek, és problémás lehet pl. egy
regió meghatározása is, de erre nincs is szükségem)
az adatbázis természetesen bővülő és változhat, de csak frissíteni kell!

z.