> Hogy telepitetted, milyen rendszerre, milyen verziot, es
> - legfokeppen - mit csinaltal a telepites utan?

Ubuntura telepítettem egy samba 3.028 -at. A configot beraktam
a /etc/samba könytárba. A /var/lib/samba/ könyvtárba létrehoztam egy
profiles mappát.
Létrehoztam egy root samba felhasználót. Majd kapcsolódtak a júzerek.
A problémára akkor figyeltem fel,amikor egy új
felhasználó felhasználót létrehoztam és a profiles könytárban lévő
Default User nem másolódott át az adott új felhasználó profiljába.

Ekkor kezdtem nézegetni a loggokat, és találkoztam ezzel a problémával.
Egyenlőre csak egy laptoppal próbákozom, este jön a szerver, amelyen az
éles rendszer lesz.