On Wed, Dec 03, 2008 at 01:07:11PM +0100, Gergely Tamás wrote:

> Nem lehet hogy ez valami jogosultsági probléma? Tudod, nekem a

De lehet. Ha megnezed a samba logjat, abban viszont benne van, ha
jogosultsagi problema...

> az adatok/domain/profiles/probauser    profil jogosultsága:
>       0700    probauser/users
>
> Bejelentkezéskor a samba milyen felhasználóként olvassa fel a profilokat?

Nem a samba olvassa fel, hanem az a user, aki bejelentkezett.
Hiaba force-olod users csoportra, ha a csoportnak semmi jogot nem
adsz...

> Mert root-ként feltudja, sambashare-ként nem.

Termeszetes, hogy root-kent mindent el tud olvasni (bar a root-ot
nem szoktak engedni a samba-hoz kapcsolodni), a sambashare-t meg
nem is ertem, hogy mi akar lenni.

> Log.smbd:
>
> [2008/12/01 08:18:41,  0] lib/util_sock.c:get_peer_addr_internal(1596)
>   getpeername failed. Error was Transport endpoint is not connected
>   read_socket_with_timeout: client 0.0.0.0 read error = Connection reset by
> peer.
>
> Ez mi lehet, más error nincs.

Az, hogy nem latja a megosztast, mert a unixos jogosultsagok nem
engedik.

Probald meg osszefoglalni, hogy mi van az smb.conf fajlodban,
milyenek a kiajanlott konyvtarak, fajlok jogosultsagai, mit
milyen userkent nem ersz el, mi talalhato ezekkel kapcsolatban a
samba (nem a Windows!) logjaiban. Keves a listan a
gondolatolvaso, tippelgetni meg nem biztos, hogy mindenkinek van
kedve reszinformaciok alapjan...

--
                Udvozlettel
                                    Zsiga