>  /sbin/fence_apc
>  /sbin/fence_apc_snmp
>
>  Mindkettő Python script, ahogy elnézem, csak telnetet használnak.

Jatszok a fence_apc scripttel es szertnem latni, hogy a fenced
konkretan milyen parancsot hiv meg ha arra kerul a sor.

Konkretan az a helyzet, hogy a

fence_apc -v -a x.x.x.x -l pdu -p secret  -n 1 -o Status

parancs lefut jol, de a

fence_apc -v -a x.x.x.x -l pdu -p secret  -n 0:1 -o Status

nem.

A "-n" kapcsolonal elso szam lenne a switch szama, a masodik a port
szam. Nezem a logokat, latom, hogy az en eszkozomben nincs meg a
switch valasztasa menupont, igy elkavarodik a fence_apc az eloszoto
menujeben.

A system-config-cluster -ben viszont muszaj megadnom switch szamot.
Gyanitom, hogy ha ott 0-t vagy -1-et vagy valamilyen egyeb szep kerek
szamot adok meg akkor a switch szama nelkul fogja meghivni a fenced a
fence_apc parancsot.

Kerdesem, hogy lehet megkerdezni a rendszertol, hogy ugyan ha ugy
adodna milyen parancsot is futtatna?

Tovabb nezegetve a dolgokat latom, hogy van lehetoseg fence_manual
-ra. Erdemes ezt berakni mint masodlagos fence szint? A jelenlegi
gepekben nincs semmi egyeb fence eszkoz, igy nekem jo otletnek tunik,
hogy ha az APC-vel nem sikerul leloni a gepet akkor ugy-ahogy
kulturaltan kezzel ki tudjam iktatni. Hasznalja ezt valaki?

Ahogy nezem van kering egy fence_cisco nevu tool is, az meg eppen jo
lehet. Esetleg ezzel tapasztalat?

udv