Kosa Attila írta:

> Azt meg tudod csinalni, hogy felveszed egy csoportba azokat,
> akiket power usernek szeretnel megtenni, hozzarendeled egy
> windowsos csoporthoz, majd szepen korbesetalsz mindegyik
> Windowshoz, es egyesevel bekattintgatod neki, hogy ez a domain
> csoport az adott gepen power user. Valoszinuleg meg lehet ezt
> tavolrol is csinalni, de az nem ennek a listanak a temaja. Nem
> tudom, hogy mashogy lehet-e power usert csinalni, meg sosem
> akartam telepitesi jogot adni a usereknek...

Valóban nem ennek a listának a témája, de a power user nem telepíthet a
windows alatt korlátlanul!
Kizárólag a Program Files mappára kap írási jogot is, de ha egy telepítő
a %SYSTEMROOT% mappán belülre is akar tenni pl. DLL vagy más fájlokat,
az nem fog menni.
Érdemes ezügyben windowsos KB cikkeket olvasgatni.