Haho,

Akkor kotozkodjunk picit :)

On Wed, 1 Apr 2009 dgy...@drotnet.hu wrote:

> javítani ami eddig már előjött - és még el sem kezdtem igazán használni.

Ez erthetonek tunik :)

> 0) !! Ne keljen túl sok csomagot felnyomni a szerverre, mert kbite-okban
> mérhető a szabad hely :( (CF kártyán fut és minimál config van rajta). Ami
> adott apache 1.3, php5, cgi-perl, bash, ssh, és kb ennyi. Maga a progi mindegy
> mekkora, mert az már normál diszken van. !!

Haaat... egyik legkisebb az ilohamail, de ennek megfelelo a tudasa is.
 A horde-hoz extraban kell php-imap/pop, valamelyik adatbazskezelo, pl
php-postgres (db-ben tarolja a beallitasokat, cimlistakat, stb)

> 1) pop3-al le tudja tölteni a leveleket (qmail+maildir)

Ha kicsi a hely, akkor miert tolti le, nem lenne egyszerubb imap-on
szerveren tarolni?

> 2) a letöltött leveleket, elküldött leveleket, piszkozatokat, törölteket
> tárolja helyben
Miert nem jo ez imapon?

> 3) képes a távoli pop3-as szerverről a leveleket törölni - ha úgy akarom
szvsz ezt mindegyik tudja

> 4) saját személyes és globális címjegyzéke is van

Na, ezt kevesen fogjak tudni. Horde/imap-hez csinaltam ilyent.

> 5) van határidő naplója
 horde/kronolith
> 6) képes smtp auth-ra
passz
> 7) van benne levél szűrő/válogató funkció - és ez az adott mappán lehetőleg
> utólag is átfuttatható legyen
Ez nem a MUA dolga. horde-hoz van ingo nevu alkalmazas, csinal sieve vagy
procmail filtert es feltolti a szerverre

> 8) esetleg egyszerre több szerverről is le tudja tölteni a leveleket egy
> fiókon belül
horde-n be lehet allitani hogy melyik szerverre lepsz be,

> 9) Lehessen a levelekre, tartalmukra keresni akár regexp-el is
Ezt tudjak. amit kevesebben tudnak: necsak az aktualis ,hanem osszes
folderbe keressen.

> 10) képes saját könyvtárakat létrehozni/törölni és esetleg abba saját
> feltöltési oldalán keresztül lehessen fájlokat fel-le töltögetni -pl. hogy a
> későbbiekben onnan a szerverről lehessen a fájlokat a levélhez csatolni.

Hordehoz van Gollem filemanager, nem hasznaltam.

> 11) Lehetőleg legyen valami script, ami bejelentkezés nélkül is befrissíti a
> leveleket bizonyos időnként minden fiókban cronbol - v. ez egyszerűen
> megírható legyen hozzá.

Nem ertem ezt a kenyszert, hogy mail szerver funkciokat (mail
tarolas, folderbe valogatas) miert akarsz kliensen futatni?

Udv,
 LAJBER Zoltan                Szent Istvan Egyetem,  Informatika Hivatal
  HTH=Hope This Helps, YMMV=Your Mileage May Vary, HAND=Have A Nice Day