Ha jól hiszem, Lajber Zoltan írta az alábbiakat:

> Akkor a cpu se biztos, hogy tul vasta - erre azt az egy ip-t vegye fel a
> relay hostok koze. Lassan flamre kellene menni :)

Mi van, ha nincs fix ip (csak dyndns), vagy a távoli MTA-t nem ő
adminisztrálja (ezért van jelszava a küldéshez). :)

Valóban kezd flame-esedni a szál, de kérdezte valaki, hogy nem tudja
elképzelni, hogy miért kellhet egy webmailnek smtp auth, írtam egy okot,
ami ráadásul jó eséllyel tényleg az, ami miatt a konkrét esetben kellene.

--
PTG
Littering is dumb.