In article <49e46016.4090...@pse.siemens.hu>,
        =?UTF-8?B?TGFib3JjemkgUMOhbA==?= <lp...@pse.siemens.hu> writes:

> S29zYSBBdHRpbGEgw61ydGE6Cj4gSGVsbG8hCj4gSWRvcm9sIGlkb3JlIGZlbHZldG9kaWssIGhv
> Z3kgbWllcnQgbmVtIGVuZ2VkZWx5ZXpldHQgYSBsaXN0YW4gYXoKPiAgIApOZW0gZW5nZWTDqWx5

Azaz:
| Nem engedélyezett?? Mégis simán átmegy és tudtommal senki nem
| panaszkodott miatta.

Én már panaszkodtam. :->
De nem gyakran teszem, mert túl fárasztó lenne. :->

A háziszabály az, hogy csak olyan segélykérõnek válaszolok, akinek
el tudom olvasni a levelét. Vegyük észre, hogy nem õk tesznek nekem
szivességet!

kissg
U.i. nem leveleket olvasok hanem news-t. A knews nevû programmal.
Nem cserélem le, mert van egy olyan képessége, ami semelyik
másik news olvasónak nincs és nekem meg szükségem van rá.