Sziasztok!

Egy régi vacak kis szerverbe (Debian Etch, saját fordítású 2.4-es
kernel) betettem még egy vinyót, hogy megtükrözzem a már meglévőt.
Jópárszor csináltam ilyet, nem volt még gond vele: eddig ;-)))

Most is eljutottam odáig, hogy új vinyó be, partícionálás, tömbök
létrehozása, adatok másolása, újraindítás, és következne a régi
rendszer partíció hozzáadása az md0-hoz (az a rendszer). De itt
elakadok:

linux:/home/vasti# cat /proc/mdstat
Personalities : [raid0] [raid1]
read_ahead 1024 sectors
md0 : active raid1 hdc1[0]
      3903680 blocks [2/1] [U_]

md1 : active raid1 hdc2[0] hda2[1]
      7815552 blocks [2/2] [UU]

md3 : active raid1 hdc5[0] hda5[1]
      497856 blocks [2/2] [UU]

md2 : active raid1 hdc6[0] hda6[1]
      65432640 blocks [2/2] [UU]

unused devices: <none>
linux:/home/vasti# mdadm --add /dev/md0 /dev/hda1
mdadm: hot add failed for /dev/hda1: Invalid argument
linux:/home/vasti# mkfs -t ext3 /dev/hda1
mke2fs 1.40-WIP (14-Nov-2006)
/dev/hda1 is mounted; will not make a filesystem here!
linux:/home/vasti# lsof | grep hda1
linux:/home/vasti# fuser /dev/hda1

Letöröltem a /dev/hda1-et, újraindítottam a gépet, létrehoztam
a /dev/hda1-et, megint újraindítottam, de a helyzet változatlan...

Mi lehet a probléma?! Ilyennel még nem találkoztam...

Üdv:

-
Vastagh Norbert