2009. május 22. dátummal Gabor Gombas ezt írta:
> managert ezek szerint megsem "raktad ujra". Nem lehet, hogy most a
> boot particiora raktad, es nem irtad felul az MBR-ben levo regit?

B*sszus, de lehet ;-))) Most hogy mondod... Valószínűleg az mbr-ben
lévő lilo bootol, én meg a root partícióra tettem új
rendszertöltőt...

(Általában úgy szoktam, hogy install-mbr a vinyókra, és rendszertöltő
a root partíciókra, de most kapkodnom kellett: a helyszínen rágták a
fülemet, hogy mikor tudnak már levelezni, a következő helyen meg
hogy mikor érek oda, úgyhogy ott csak a /home partíciót tettem
tükörbe, gondoltam a többit majd távolról... Na ez nem jött
össze ;-))

Az a ciki a dologban, hogy a szerver nem helyben van, a gép meg egy
régi PII, ami csak kikapcs-bekapcs után indul el, újraindítás vagy
reset után se kép, se hang... Mindegy, majd a jövő héten a
rendszergazdijukat megkérem, hogy indítsuk úja együtt ;-)))

Köszönöm a megoldást, üdv:

--
Vastagh Norbert