On Thu, 28 May 2009, Gabor HALASZ wrote:

> Egyreszt a raid a rendelkezesre allast noveli, igy az elindulas temakore
> nem jatszik mar. Masreszt csak elvben, az osszeganyolt md gyakorlatilag
> csak akkor dobja ki a tombbol a bedoglott diszket, amikor lerobban rola
> az elektronika vagy megall a motor, kulonben mindenfele ertelmetlen
> trukkel probalkozik a smart nevu bughalom segitsegevel, mikozben a masik

Nem nagyon van olyan diszkem (kritikus helyen), ami smart.

> diszkrol dolgozna, ha nem blokkolna az egesz io-t. Mivel ez sokaig

Amugy van olyan, hogy nem indul, de ez ritka. Ja ,es segit a linux azon
hulyesegen, hogy mindig atnevezi a a scsi deviceokat... (ezen az lv is
segit, de arrol maceras bootolni)

Udv,
 LAJBER Zoltan                Szent Istvan Egyetem,  Informatika Hivatal
  HTH=Hope This Helps, YMMV=Your Mileage May Vary, HAND=Have A Nice Day