hello,

> Egyreszt a raid a rendelkezesre allast noveli, igy az elindulas temakore
> nem jatszik mar.
lehet ezt is mondani valaszkent, de szerintem pont erre probalt
Lajbi ravilagitani, hogy a "boot rendelkezesre allasa" - imho nem
mindegy.

>  Masreszt csak elvben, az osszeganyolt md gyakorlatilag
> csak akkor dobja ki a tombbol a bedoglott diszket, amikor lerobban rola
> az elektronika vagy megall a motor, kulonben mindenfele ertelmetlen
> trukkel probalkozik a smart nevu bughalom segitsegevel, mikozben a masik

ugyan soha egy sort nem neztem meg a "ganyolt md" forrasaban,
annyira nem is erdekel, de evente 2-3 diszk megall az altalam
uzemeltetett es md-t hasznalo gepek osszessegeben, es a fenti
eset meg - kopp-kopp - nem kovetkezett be egyszer sem, sot: volt,
hogy a garis diszket magnessel vertuk szet (koltoi kep volt),
hogy kicsereljek, mert a dog kiszereles utan elindult, es ott
volt minden adat is - a "smart nevu bughalom" szedette ki ugy,
hogy eltunt az eszkozlistabol is.

> diszkrol dolgozna, ha nem blokkolna az egesz io-t. Mivel ez sokaig
> eltart, kozben gond nelkul megallhat a masik diszked is es akkor van egy
> healthy mirrorod ket rossz diszkkel.

persze elfogadom hogy lattal mar ilyet, de szerencsere engem
elkerultek ezek a blokkolasok...

a.