Nemeth Gyorgy írta:
> Én mindig létrehozom a raid1-et a boot (root) partíción (külön bootot
> nem csinálok), és utána a grubot a grub promptjából telepítem mindkét
> lemezen külön-külön. Mindig be szokott bootolni, a tartalék diskről is.

Én is pont így csináltam, de már kb. 30-40 esetben ez működött!
SysrescueCd-ről csinálom.
Annyi különbség van, hogy a cd is sata-s, nem tudom ez kavar e valamit.
Eddig még sose volt
gond, de akkor ide-s cd olvasó volt a szerverbe.
Külön boot partíció nekem sincs most, csak egy raid device van:
/dev/md0, ami sda1 és sdb1-ből áll.
A grub-ot és is mindig grub prompt-ból szoktam csinálni, mindkét lemezre
külön-külön.
Ezért nem értem most miért ír hibát.

Várom a tippet, mitől lehet!

Tom