Makó Gábor wrote:

> Nem tudom mire gondolsz még. Log nincs. Fedora 11 telepitesről
> van szó.

De van. Pl. az anaconda nagyon szépen logol, meg lehet kérni, hogy külső
hostra tegye:

http://fedoraproject.org/wiki/Anaconda/Options

syslog=<host>[[<port>]]

Once installation is up and running, send log messages to the syslog
process on <host>, and optionally, on port <port>. Requires the remote
syslog process to accept connections (the -r option).

> Ennél pontosabban nem lehet leírni. Install közben belefagy (egér
> kurzor sem mozdul), reset gomb segit. A fagyás mindig máshol
> történik, hol az elején, hol a csomagok másolása közben.
>
> Egy CentOS 5.3 háromszor is felment csont nélkül ugyanarra a
> gépre és azóta is fut órákon keresztül (meg a winfos is :)).

Én megpróbálnám pl. text módban, hátha VGA hiba lehet a háttérben.

--
Dr. Szöszi