Laszlo Beres:
 > De van. Pl. az anaconda nagyon szépen logol, meg lehet kérni,
 > hogy külső hostra tegye:
 >
 > http://fedoraproject.org/wiki/Anaconda/Options
 >
 > syslog=<host>[[<port>]]
 >
 > Once installation is up and running, send log messages to the
 > syslog process on <host>, and optionally, on port <port>.
 > Requires the remote syslog process to accept connections (the
 > -r option).

Otthon nincs mégegy külső hosztom... :)

 > Én megpróbálnám pl. text módban, hátha VGA hiba lehet a
 > háttérben.

Ezt is próbáltam, de boot prompt nincs mint korábban, ahova
"linux text" paraméter megadásával text módban indulna.

Kivettem RAM modulokat a gépből és most megy (egy maradt bent).
A FC10 is lefagyott egyébként és korábban ment ugyanezekkel a RAM
modulokkal.
No meg a winfos és CentOS5.3 sem problémázott ezekkel a modulokkal...
Ki érti ezt...? :O

Gábor