Sziasztok!

Egy szerverről hírlevelet akarnak küldeni, kb. 8000 címzettnek. És a
szervert én adminisztrálom...

Milyen problémákba fogok ütközni? Mert gondolom ott elakad már a
dolog, hogy ha pl. van 600 címzett egy szolgáltatónál, akkor az nem
fog egyszerre annyi levelet átvenni a géptől... Előbb-utóbb el
fognak menni a levelek, ha jól tudom, de egyszerre nem.
Egy helyen levelezőlistánál sokkal kevesebb címzettnél is előjön már
a probléma bizonyos szolgáltatóknál...

Valami rate limit-es dologra gondoltam, hogy egy szerverre x időn
belül y levelet küldjön csak el: csak azt nem tudom, hogy erre
milyen eszköz van, illetve mennyi legyen az y értéke x szerver
esetében ;-)))

Exim4 és mailscanner van a gépen, nagyon nem szeretnék változtatni
rajta, mert van egy halom virtual host is, nem kezdeném el
széttúrni, ha lehet...

Üdv: Vasti

--
Vastagh Norbert