Kicsit talan off, de hatha tud valaki segiteni:
az a helyzet, hogy szeretnem a 120G-s diszken levo rendszeremet atvinni
egy 1TB-os diszkre, de az alaplap (ABit BE7-G, Phoenix-AwardBIOS v10)
illetve a rajta levo Sil 3112A Silicon Image SATA-RAID chip nem hajlando
felismerni. Pontosabban felismeri a tipusat, de mikor a meretet kellene
kiirni, akkor a boot lehal. Az operacios rendszer betolteseig mar el sem
jutok. Es ez teljsen fuggetlen attol, hogy a masik SATA channelen rajta
van-e a 120G-s Samsung diszk, vagy sem, vagy melyik kabelre dugom az 1TB-s
diszket (ami egyebkent SATA kompatibilitasi modba van jumperelve:
150Mbit/s)

A google turkalas eredmenyekeppen arra rajottem, hogy ennek a 3112-es sil.
chip BIOS-a a hibas es azt kellene frissiteni (BIO-003112-xxx-4284.zip),
de nem tudom, hogy ezt az alaplapi BIOS frissitestol fuggetlenul, hogyan
kellene elvegezni, mert a www.abit.com.tw -n ilyen jellegu frissitest nem
tartalmaznak az ujabb BIOS-ok (legalabbis a leiras szerint). Irtam az
Abit-nak is, de eddig nem kaptam toluk valaszt.

Eddig meg nem volt dolgom BIOS frissitessel, es ezert nemigen mertem
probalkozni, nehogy el$***-szem es aztan itt legyek
(hasznalhato) szamitogep nelkul...

Szoval akinek volt mar dolga ilyesmivel, vagy tudd ajanlani valami
hasznalhato tippet, leirast, stb. szivesen latom...
--
sZs