Vastagh Norbert írta:
> Van hostingban egy szerver, rajta vsftp ssl-el.
>
> Az ügyfél panaszkodik, hogy nem tud feltölteni, mert vagy nem is tud
> kapcsolódni, vagy megáll a kliens egy fájl feltöltése után, és ott
> áll és vár...
>
> Nekem amikor ritkán kell, akkor működik a szerverre az ftp, de most
> kipróbáltam alaposan:
> - melóhely: T-Home ADSL, linux router mögött. XP alatt CoreFTP és
> TotalCommander, valamint linux alatt lftp és FileZilla tökéletesen
> működik.
> - otthon: Pantel ADSL, D-Link router egyik LAN portján egy Linksys
> [...]

Az ssl felé. Ha ssl felett megy az ftp, akkor a stateful tűzfalak nem
működnek rendesen, mert nem tudják dinamikusan nyitni az adatcsatornát.
Ez elvileg úgy jelentkezik, hogy a bejelentkezés sikeres, de az ls
parancs már nem.

A már elindult feltöltés megállására nincs ötletem, az elvileg ilyen ok
miatt nem állhatna meg.
--
--- Friczy ---
'Death is not a bug, it's a feature'