2009. szeptember 18. dátummal Vastagh Norbert ezt írta:
> Mert akinek nem működik, az webfejlesztő: azt mondja, sok helyre
> töltöget ftp-vel, de mindenhová megy neki, kivéve ezt a

Khmmm...

Azt elfelejtette mondani a webfejlesztő úr, hogy routert cserélt, és
valószínűleg annál volt valami probléma... De a mindenféle
görcsöléseim kapcsán (több helyről / szolgáltatón keresztül
teszteltem, különböző op.rendszerek alatt, különböző FTP
kliensekkel) sem érezte fontosnak elmondani, hogy routert cserélt,
és AZÓTA nem megy. Én meg nem kérdeztem - nem gondopltam, hogy ilyet
tett, azóta van a hiba, és nem jön rá az összefüggésre ;-)

De végülis úgy a második napn felhívott, hogy visszatette a régi
routert inkább, és megy midnen újra rendesen ;-)))

Elnézést a zavarásért ;-)))

Üdv:

--
Vastagh Norbert