Gabóca írta:

> Csatlakozom az előttem szólóhoz.
> Esetleg infó arról, hogy mennyi news lett kitiltva?

Hozzáfűznivaló a helyzethez:

Ezalatt az idő alatt 11 db spam érkezett és 1 db tesztlevél.
Ez azt jelentené, hogy a moderálás hatásos, de
- túl rövid volt a tesztüzem, hogy hosszútávú következtetéseket lehessen
levonni.
- a news üzemeltetője jelezte, hogy ez a megoldás nem jó, és ha marad,
akkor kiveszi a csoportot a news-ból.
(A megoldással az a baja, hogy figyelmeztető levelek mennek vissza a
csoportba a lista moderáltságáról illetve, mivel a news<->lista kapcsolat
egy virtuális felhasználón keresztül lett megoldva, bárki törölheti a
moderálásra várakozó üzeneteket webről.)

Tehát az igazsághoz hozzátartozik az, ha marad a moderált a news->lista
kapcsolat, akkor ki fogunk kerülni a news-ból.
Kérdés az, hogy megér-e ennyit a dolog így, vagy marad a spam és az egyéni
spamszűrés?
Kérlek ennek a fényében döntsetek!

Üdvözlettel:

Pápai Balázs