On Thu, 15 Oct 2009, Hofferek Attila wrote:

> Ezek a kapuk a szamitogeppel valami szabvanyos feluleten beszelgetnek?

Sajnos nem egészen ismerem... :-(
A kapuknak IP címük van, az nmap ennyit mond:
PORT     STATE SERVICE
9999/tcp open  abyss
MAC Address: 00:20:4A:8A:36:F3 (Pronet Gmbh)

Ide próbáltam telnetelni, amire ez jött vissza:
===========
AC address 00204A8A36BF
Software version 01.8 (040806) XPTEXE
AES library version 1.8.2.1
Password :
===============

A jelszót persze nem tudom. :-(
Itt lehetne konfigolni, eddig jutottam a nyomozásban.

Az adatokat gyűjti, amikor a win-es gépen elindítom a progit, akkor indul
a kommunikáció, amibe belehalgatva kiderült, hogy a 33501-es porton
kommunikál UDP-vel. Na itt leálltam....

A win-es gépen adatletöltéskor fut egy "Communication task", kiírásban
"ESSER" Copyright Novar GmbH szerepel. Illetve: commtask Version: SCOMT
.00.0V08.02  ha esetleg ez mond valakinek valamit.
Hozzáteszem, nem mai darab, van kb. 3 éve is, hogy telepítették és azóta
nem nyúltak hozzá.
Persze, ha linuxos alternatíva adódna a korábban említett feltételekkel,
szívesen kipróbálnám/ esetleg megvásárolnánk.

> Erdekes lehetne opensource kifejleszteni...

Igen, de időm és energiám nincs rá - talán szaktudás sem ;-)

--
  //\                       /      Varosi Csokonai Konyvtar