In article <pine.lnx.4.44.0910152100050.26090-100...@baltazar.vcsk.hu>,
        Szabo Istvan <szist...@mail.vcsk.hu> writes:
> Ide pr=F3b=E1ltam telnetelni, amire ez j=F6tt vissza:
> =3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D
> AC address 00204A8A36BF
> Software version 01.8 (040806) XPTEXE
> AES library version 1.8.2.1
> Password :
> =3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D=3D
>
> A jelsz=F3t persze nem tudom. :-(

Erre való a tcpdump :-)
Vegyél rá valakit, aki tudja a jelszót, hogy használja is.
Szükséged lesz egy Ethernet hub-ra (ha 10 megás) vagy egy
port mirrorozásra képes switchre.

> Itt lehetne konfigolni, eddig jutottam a nyomoz=E1sban.
>
> Az adatokat gy=FBjti, amikor a win-es g=E9pen elind=EDtom a progit, akkor i=
> ndul
> a kommunik=E1ci=F3, amibe belehalgatva kider=FClt, hogy a 33501-es porton
> kommunik=E1l UDP-vel. Na itt le=E1lltam....

Megint csak a tcpdump.
Három ismert azonosítójú kártyával kimész, bemész, rögzíted a forgalmat.
Két-három nap alatt össze lehetne ütni egy ügyes kis démont
Perlben, ami a gyári program helyett elkapja az UDP csomagokat,
és eltárolja az adatokat egy relációs adatbázisba.
Ez lesz a szabványos felület, amire aztán olyan megjelenítõprogramot
írhat egy másik ember, amilyet akarsz. (Mert hát lássuk be, ez két
egymástól független feladat!)

kissg
--
E-mail = m-mail * c-mail ^ 2