2009.11.18. 11:07 keltezéssel, szistvan írta:

> Köszönöm, szétnézek ezirányban.

Nginx-et javaslom, atomstabil, minimális erőforrásigény.

Én végeztem vele fizetős szolgáltatón keresztül terhelési méréseket is,
jelenleg egy elég kritikus környezetben működik, van pár dolog amire
érdemes figyelni.
Tesztek alatt egyébként összesen 800 request/sec -ig terheltem, egy
1,5mb-os statikus (flashes) oldalt, amit 3 szerver szolgált ki, melyből
az egyik maga a terheléselosztó volt (kisebb súlyozással). Ennek még kb
a 4x-esét bírta volna el elfogadható load értékekkel.

Ha van rá igény összeállítok egy mini-howto-t.

Üdv,
Igor