Hi!

> Nincs (vagyis hexeditorral maximum ;), de egy mentes-visszatoltes ennel
> joval egyszerubb.)

A hexeditorhoz olyan szintű fs ismeret kell, amely keveseknek van.
Én nem vagyok közöttük...
A mentés-visszatöltést azért nem érzem egyszerűbbnek, mert mint a
levél nem idézett részében említettem, nagyon sok a hardlink. Egy
sima copy minden file-t át fog vinni egy példányban, így a jelenlegi
630GB pillanatok alatt 2.5-3TB lesz. Vagy rsync -a és ki tudja meddíg
tart...

> Ha ezt az utat valasztod, javaslom, hogy az uj filesystemed dinamikusan
> foglalja le az inode-okat (pl. xfs).

Maradt ez az út. Winyó csere és rajta xfs. Itt meg bebukom a 70GB-t,
majd egy év múlva amikor ismét ezekre indul a mentés, akkor már
figyelni fogok erre.

Köszi a válaszod.

Zsolt