hello,

> Eddig is használtam drbd0.7-et heartbeat-al, primary/secondary felállásban.
> A drbd8 lehetőséget ad a primary/primary beállításra. Aziránt szeretnék
> érdeklődni, hogy kinek milyen tapasztalata van az utóbbiban HA
> környezetben. Indokolt-e áttérni a primary/primary felállásra, vagy
> maradjak meg az eredeti heartbeat által kapcsolgatott primary/secondary
> megoldás mellett?

imho gombhoz a kabátot: szükséged van a dual primary-re?
Ha igen, akkor FS-t is kell választanod hozzá, cluster FS nélkül
nem fogod tudni kihasználni, arra meg van más is (nemrég
világosítottak fel a glusterfs előnyeiről).

Ha a mostani felállás működik és nincs semmilyen hiányzó funkció,
akkor szerintem hagyd inkább.

Egyébként mire kell?

a.