Gádori Zsolt wrote:
> Melyik a legkarcsúbb linux?
> Arról van szó, hogy van egy P1MMX 200MHz laptop, (CD, disk=40Mb
> RAM=196Mb) amit mérésiadat-gyűjtésre szeretnék használni. CD-boot van.
> USB boot nincs.
> A mostani distribek szóba se jöhetnek, de nincs is
> szükség ekkora apparátusra. Kéne egy valami minimum grafikus felület,
> hálózat, meg legyen tetszés szerint alakítható.
> Én mindössze 1 db binárist fogok rátenni.
> Nem akarok valami régi distribet elővenni, mert akkor meg a program
> fordítása lesz a kelleténél macerásabb a különböző glibc-k miatt.

Van Damn Small Linux, Vector linux, stb, de egyiket sem probáltam.

Ha jelenleg is debiant használsz, akkor szerintem maradhatsz is ennél,
apt-vel elég jól kigyomlálható a felesleg és továbbra is megmarad a
rugalmasság.

De itt elég nagy a diszk, szerintem erre nincs szükség, legfeljebb csak
egy-két tényleg szükségtelen dolgot kell leszedni, amivel boot időt
nyerhetsz. Desktopnak Xfce-t kéne megnézni, eléggé egyszerű, de teljesen
jól használható.

A desktopot ne a telepítővel rakd fel szerintem, hanem kézzel, ami kell.
KDE-t, Gnome-ot is így rakom fel, kicsit macerásabb, de nem lesz benne
annyi felesleges cucc.