Kovács Attila wrote:

> Az rengeteg :))). Bocs, tényleg nem olvastam végig, vagy átsiklottam
> felette. A kétfloppys disztrók érdekesek lehetnek a számodra
> akkor is szerintem.

Szerintem azok főképp a diszk miatt, embedded rendszerben ritkán van 40G
hely, de oda desktop se kell.

Ha meg kell desktop meg fontos hogy frissíthető legyen, vagyis nem
akarja azt érezni az ember hogy trabantban ül, akkor jobb egy teljes
disztrót feltenni.

Nemrég még ment egy hasonló kaliberű gépem, a proci kicsit nagyobb volt,
de a lényeg hogy lehetett használni. Na nem Java futtatásra meg Flash
lejátszásra. :-)