In article <4b25f827.5050...@freemail.hu>,
        /dev/null <dev-n...@freemail.hu> writes:
> Szeretn=E9k egy olyan dinamikus IP-aldomain dolgot =F6sszehegeszteni, mint =
> a =
>
> myip.
> Van regeltt domain-em amivel ezt kivitelezn=E9m, mert a myip az ut=F3bbi =
>
> id=F5ben bizonytalan volt.
>
> A k=E9rd=E9sem az volna, mivel tudom megval=F3s=EDtani?
> ( nem k=E9sz konfigokra gondoltam.)

Bárkinek (anonim klienseknek), vagy csak a saját, ismert ügyfeleidnek?
Utóbbi esetben a BIND önmagában elegendõ.
Nálam is van dinamikus zóna a hurcolászott gépek számára.
A kliens egyszer generál egy kulcspárt, a gazdája elküldi a publikus
felét a hostmasternek, aki beteszi a bind konfigjába és kész.
Minden bootolásnál (pontosabban minden "ifup" közben) meghívódik
az nsupdate program, ami beküldi a szükséges rekordokat a name serverhez.