Papp Tamas <tom...@martos.bme.hu> írta (2009. december 16. 16:41):

> Nem latok okot ra, mi lenne az elonye a 2. lehetosegnek egy alap
> felallasnal.
>
> tompos
>
> ui.: Kerlek, ird at a nevedet a valodira, tiszteld meg ezzel a
> listatagokat.

hmm, ok akkor 1 kártya elég, az intefacek ekkor eth0:0, eth0:1 eth:2 lesz
gondolom.
viszont a kérdésem továbra is fennáll, hogy az iptables melyik kapcsolojaval
tudnam megmondani, hogy a 192.168.1.15rol jovo keres az eth0:1en, a 2.13rol
jovo az eth0:2on minden mas a eth0:0on menjen ki?

köszi / üdv
a.

ui.: bocsi, nem is vettem észre hogy nincs kitöltve. korrigáltam.