Lajber Zoltan wrote:

> Ha mar suroljuk a flame-et, akkor mar csak azt kerdeznem meg halkan, hogy
> az LVM, storage es raid koraban ki akar itt fdisket hasznalni?

Ha mar suroljuk a flamet, a zfs koraban ki akar lvm-et, storaget,
raidet, ad absurdum linuxot hasznalni? :) Az lvm-hez kell egy teljesen
felesleges absztrakcio, (dm lenyegeben ugyanazt csinalna, mint az
md+udev), plusz meg az lvm a tetejere, mikozben a legtobb mai winux
disztribucio 1-2 particiot hoz csak letre, igy erosen agyuval verebre,
emelett, hogy valami performancia legyen, meg raraksz egy fs-t, amit
pontosan hozza kell hangolni az alatta levo storage designjehez,
brrrrr......

> Inkabb osszeragaszgatni szoktam (stroge uj lun -> uj scsi disk a linuxon,
> pv -> bele egy meglevo vg-be), mint darabolni/particionalni.

Ez meg csak hozzaadom a zpool-hoz, aztan utanaallitom a quotat azokon az
fs-eken, ahol elfogyott a hely.

--
Gabor HALASZ <halas...@freemail.hu>