> Merre induljak el? A csak olvasható pop3 / imap szerintem
> elég hülye ötlet, és nem is biztos, hogy megvalósítható: az
> archiválás jobb lenne talán. Exim4 van a szerveren.

Emlekeim szerint az IMAP-ban nincs mozgatas, csak masolas es torles,
tehat ha jol tevedek akkor valami igen okos proxyval szurheto ki.
Pop3-nal nemileg egyszerubb a helyzet, bar az meg szeirntem nem fog
sok evig mukodni, mert annyira sok level lesz az inbox-ban.

Postfix-nel van always_bcc opcio ami hasznalhato erre,
valoszinutlennek tartom, hogy exim nem tudna ilyet, szoval ez az irany
ami meg szerintem a legjobbnak tunik.